czwartek, 31 marca 2016

Rama do smażenia z oliwą z oliwek - moja subiektywna recenzja

Lubicie dania kuchni włoskiej? Ja wręcz kocham. Pasty z pikantnymi i łagodnymi sosami, pyszna lasagne, chrupiąca pizza na delikatnym spodzie... Mogłabym tak wymieniać bez końca. Najczęściej takie potrawy przygotowuję w oparciu o oliwę z oliwek. Jednak ostatnio znalazłam dla niej smaczną i tańszą alternatywę. Jest to Rama do smażenia z oliwą z oliwek. Produkt wprost stworzony do dań kuchni włoskiej. I choć znajdą się pewnie tutaj tabuny osób przekonywujących, że oliwa jest zdrowsza, pozwólcie, że w kuchni będę się kierować przede wszystkim tym, co podpowiadają mi moje kubki smakowe :)




Więcej o produkcie możecie przeczytać tutaj---> Rama do smażenia z oliwą z oliwek


Ambasadorem marki jest Pascal Brodnicki, mój kulinarny guru. Często korzystam z jego przepisów i ufam jego gastronomicznemu gustowi. Chętnie kupiłam więc produkt Rama do smażenia z oliwą z oliwek.

A oto moja subiektywna ocena:

Cena -
10/10

Nie mam żadnych zastrzeżeń.


Smak -
10/10

Ten aspekt powinniście ocenić sami, jak dla mnie bardzo na plus.


Opakowanie -
9/10

Tutaj mogę się przyczepić jedynie do wolumenu opakowania. Jak dla mnie mógłby być nieco większy.


Ogólna ocena -
9,6

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na bloga, życzę powodzenia
    zapraszam na swój: kosmetyczne-eksperymenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też smażę Ramą :) Dobra jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rama to rama myśle, że bedzie się smarzyć super:) Fajen zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. a co myślicie o konsolach fryzjerskich Ayala i Panda? możecie je zobaczyć tu https://www.fryzomania.pl/category/konsole-fryzjerskie - to spowoduje, że Twój salon będzie wyjątkowy i będzie się wyróżniał na tle konkurencji

    OdpowiedzUsuń